fredag 13 maj 2016

13 maj - Internationella hummusdagen

Källor;
Hummusday
Wikipedia
Facebook











OHYEAH! Hummus! Firades första gången 2012, så fyraårsjubileum. Har faktiskt som den relativt kassa vegetarianen jag är är, aldrig gjort hummus, själv. Varit delaktig när andra lagat och då gjort mycket av arbetet, men aldrig bah, kört och gjort egen hummus.

Men detta kommer bli en spektakulär dag, tänker att jag gör hummus och sen BAM är det även fredagen den 13e, så skräckfilm och hummus, dubbel-BAM!

För er som mot all förmodan inte vet så är hummus en kikärtsröra med tahini och jag tänkte äta den med typ gurka och vinna dagen!

Uppdatering;

Jag vinner dagen! Så jävla gott!























Uppdatering;

Jag åt upp allt, nu mår jag illa och har typ essensen av vitlök, vitlök är mitt spiritanimal.

Hejar även på mördaren i fredagen den 13e, döda ungjävlarna, döda dem med döden!







/Ellen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar