söndag 8 maj 2016

8 maj - No socks day

Källor;
Days of the year
Cute calendar
Holiday insight
















En dag skapad av Thomas Roy (en relativt okänd skådespelare) och hans hustru, det är en av 80 "special days" som de tillsammans har skapat, de finns med i Chase calendar of events, som samlar information om dagar och trycker kalendrar, eller jag vet inte, något åt det hållet i alla fall.

Jag firar genom att gå barfota genom livet under denna dag av dagar och tänkte till och med revolutionerande nog ägna mig åt barfota hushållsarbete, för det kaaanske är roligare än vanligt hushållsarbete? En får hoppas det i alla fall.

Uppdatering;

Jag tittar trånande mot min strumplåda likt ett trotsigt barn och minns alla goda minnen jag och mina strumpor en gång i tiden har haft. När man inte ska eller får, eller iofs så kan jag ju göra vad fan jag vill, men hursomhaver så blir jag ohyggligt sugen på strumps och har fantomkyla i fozzizarna och skyler mig med min one-piece så allt är täckt utan just dem.


/Ellen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar