måndag 11 januari 2016

11 januari - Clean off your desk day

Källor;







Idag är det clean your desk off day! En dag som infaller den andra måndagen i januari, antagligen som en start på det nya friska året och alla löften som ska infrias.

Jag har visserligen ägnat mig åt städning hela dagen, då vi håller på att flytta på jobbet. Men sen så kom jag hem och gav mitt skrivbord en rejäl genomkörare till ljudet av min bokcirkelbok som jag undvikit allt för länge.

RESULTAT!

















Mitt rena skrivbord, med mitt otroligt kladdiga dataskrivbord. Har inte riktigt tagit itu med att byta bakgrundsbild och kitta datorn än, men snart så. Kanske också ett mission för dagen!

Som bonus slänger jag in "Learn your name in morse code day"

/. .-.. .-.. . -.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar