måndag 25 januari 2016

25 januari - Bubble wrap appreciation day

Källor;
Wikipedia
CNN
Days of the year

Bild;
Some ecards









Idag har jag haft en förbannat Pissig dag!

Inte heller hittat någon live bubbelplast, trots att jag har letat, har till och med övervägt att köpa en snorful kopp bara för bubbelplasten.

Hittade dock en simulator och låtsats att det är huvuden på DIVERSE personer som drivit mig till vanvett idag.

POPPA SKITEN

Bland annat kvinnan som sa att jag var en Hemsk människa, för att jag inte gjorde hennes visa-ansökan till USA, Kvinnan som störde mig när jag handlade mat och skrek "KASSORNA, KASSORNA" åt mig så fort hon kom in på Hemköp utan att själv leta och Siiiist men inte minst Gubbjäveln som hade för bråttom och nästan körde över mig vid ett övergångsställe!

PANG!!!!

/Ellen



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar