torsdag 21 januari 2016

21 januari - Granola bar day

Källor;
Facebook
Days of the year
National day calendar

Bild;
National day calendar




Dividerade lite över vad jag skulle fira idag, är kramens dag, en dag för att uppskatta ekorrar eller kunder eller granola bar day.

Kände att kroppskontakt slutade vara min grej för länge sedan och för att fira kramens dag, så måste man fan kramas, tror inte jag skulle ha större lycka att finna ekorrar med tanke på att jag hittade två sletna duvor på fågeldagen och då biblioteket är stängt så kan jag inte uppskatta kunder heller.

Firar istället granola bar day!

Granola bar är typ nötter och klet i behändigt format, med tanke på dagsform så har jag helt fräckt köpt en och tänkte supernafsa den medan min katt tittar dömande på mig.























Denna verkar någolunda nyttig och beskrivs som en "Nötbar med superfrö", fnissar för mig själv och tänker att DU kan vara en Nötbar med superfrö.

/Ellen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar