söndag 31 januari 2016

31 januari - Backwards day

Källor;
Examier
Days of the year
Hello giggles












Så baklängesdagen! vaknade i morse och det kändes som att någon tungviktsboxare hade nitat mig i ansiktet, det var mindre skönt. Sjukdomen fortsätter att sprida sig likt pesten i lägenheten och katten ser nöjdare och nöjdare ut för varje sekund.

Har tagit på mig mina kläder ut och in och bak och fram, mjukiskläder är förbannat tacksamma på det sättet. Tänkte att jag skulle spendera dagen med att försöka bli frisk och lyssna på Harry Potter baklänges, vilket då kommer handla om en kille som förlorar sina magiska krafter och blir fördömd till att bo i en skrubb under en trappa tills han blir bortrövad av en jätte på en motorcykel. Han ser sina föräldrar åteupplivas av en trollkarl, lever som lycklig bebis och sedan försvinner in i en maaagisk portal och återvänder till fosterstadiet.

För se vad jag mer hittar på, nu ska jag kräla baklänges mot sängen.

Uppdatering;

Passar på att titta på Memento, en av de bättre filmerna som gjorts och kanske kan klämma in Irreversible om mitt psyke klarar av den igen.

Uppdatering;

Har lyssnat på nästan hela HP baklänges och sett Memento, det var varit en lång stillsam dag i sängen och kommer att bli en likadan imorgon. Orkade faktiskt inte se Irreversible, trots att den är sjukt bra så är den väldigt jobbig att se. Nu får det bli sömn.


/Nelle





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar