fredag 1 april 2016

1 april - 1 april

Källor;
Wikipedia
Aftonbladet
Dagens nyheter













Så idag ska det skämtas, ibland känns det som att hela mitt liv känns som en skämt, så detta är bara en överkurs. Jag har spenderat dagen genom att äta, äta och äta lite till.

Om jag hade varit på jobbet, så hade jag satt 7-dagars klisterlapp på Snorre Sturlasson och räddat honom från gallringslistan, sett om han äntligen hade blivit utlånad och fnissat över hur mycket de gröna små klisterlapparna egentligen påverkar folk.

Istället har jag noga följt spektaklet hemifrån och hittat många aprilskämt på det sättet, men dagen tillskillnad från mig är ung, så jag ska nog slå till på att försöka lura nån åtminstonde.

Uppdatering;

...så Moderskapet ringde och jag kunde inte annat än att fejka en graviditet, höra hur snäll hon blev på rösten och sedan april-aprila henne.


/Ellen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar