onsdag 13 april 2016

13 april - Scrabble day

Källor;
Time and date
Cute calendar
Punchbowl







Så jag spelar Alfapet med främlingar på nätet medan jag skriver detta, la just ordet "timid" och kände mig förbannat stolt. Den jag spelar med kommer antagligen vinna, då jag är väldigt dålig på Alfapet.

Tror personen har lämnat brädet, la just "viga" och tänker att personen väntar tills jag ger upp för att öka sin rankning...du vet, för att människor suger.

Scrabble såldes tidigare licenserat av Alga (under namnet Alfapet), tills Mattel köpte rättigheterna utanför Nordamerika på 90-talet Alga behöll namnet och gjorde om spelplanen lite och vips, ett HEEELT nytt spel.

La nu ordet "såga" och min motspelare har kopplat ner sig, känns som att det de säger om mobbing på nätet verkar stämma. Kommer väl vinna den här matchen på walk over.

Uppdatering;

Efter några matcher kan jag helt klart konstatera att jag är väldigt dålig på Alfapet, sådär pinsamt dålig.

Uppdatering;

Lyckades knåpa in "mousse" för 108 poäng, förbannat nöjd.

/Ellen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar