tisdag 26 april 2016

26 april - Promenadens dag

Källor;
Promenera
Facebook
Temadagar
















En dag jag sett förbaskat mycket fram emot, men inte riktigt kan fira såsom jag tänkt mig. Sjukdomen härjar i hemmet och solen lyser hånfullt in genom fönstren.

Jag får fira genom att läsa igenom min förra blogg ellenpromenerar och när jag nu ligger till sängs och spelar Zelda ska jag idag INTE använda snabbvägarna,portalerna eller såsom i Minish cap, sky cresten. Jag ska promenera mig igenom hela spelet, det kommer ta längre tid men det är resan som räknas.

Är faktiskt förbannat besviken, inte nog med att jag missar min fabulösa bokcirkel, om de inte nappar på mitt förslag med videolänk, jag missar typ en av de bättre temadagarna någonsin. Mutter, mutter.

/Ellen aka besvikelsens mästare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar