lördag 9 april 2016

9 april - Surdegsdagen

Källor;
Temadagar
Kungsörnen
VLT
















Har egentligen inte tid för att skriva eftersom jag äter typ VÄRLDENS godaste frukost;























...kolla...min egengjorda veganska ost!






















Surdegsdagen firas andra lördagen i april, sedan 2011, nu måste jag fortsätta att äta.

Uppdatering;

Dagen har fortsatt i surdegens tecken, förutom att jag är både degig och sur så har jag ätit snart hela brödlimpan.






















Kolla, surdegsbröd med smält veganost. Snart känns det som att min mössa blir mindre och skägget börjar blomma på hakan.

Tittar även på God loves Uganda, hatar den kristna högern med hela hjärtat, skriker mot skärmen och måste då och då ta pauser (såsom nu), för att orka med. Om ni inte har sett den, så är den otroligt sevärd.

/Ellen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar