tisdag 12 juli 2016

12 juli - Fulhetens dag

Källor;
Temadagar
Allt för föräldrar
Aftonbladet
















Finns bristfälliga källor till den här dagen, men det kändes bara så rätt just idag. Tror inte jag kan gå all-in på jobbet, då det ändå är en offentlig arbetsplats och människor på ett eller annat sätt måste kunna ta mig på allvar.

Enligt vad som står, ska man typ inte bry sig om vad man tar på sig, undvika smink och bara köra. Låter typ som en vanlig dag i mitt liv, så tänker att jag kör på det, kanske istället för att vara ful på utsidan jobba på mina egna inre kvaliteter, vara riktig jävla ful på insidan.

Vi får se hur det fortlöper.

Uppdatering;

Fulhetens dag fortsätter, här med en bild på ett fult kommunalt fikarum, en ful fotölj och min fula lunch;





















Uppdatering;

















Kolla på de här jävla fula dynorna som nån ville behålla! Har spenderat dagen med min inneboende fulhet, skrek "jävla subba" efter en cyklist, hatade allt och gick vidare med min svarta själ av tjära.

/Ellen


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar