torsdag 21 juli 2016

21 juli - Skräpmatens dag

Källor;
Days of the year
Time and date
Punchbowl











Skräpmat! Tänker att jag firar med gödd och gödning.

En vet att det är bra, när till och med påsen är flöttig!







































Nu ska jag fan jäsa, begrunda mina val i livet och vara orörlig ett tag.

Uppdatering;

Jag tittar på "dokumentärer" eller snarare socialporr, nån som är kär i objekt av olika slag. Har fortfarande inte smält maten, för jag har smällt i mig ännu mer mat.

Kanske inte riktigt skräpmat, men som så sjukt jävla viktig, pk och förjävligt som jag är så kör jag ju varken mcdonalds eller burgerking, köpte mat som kom snabbt och sen svullade jag den snabbt , vilket jag som min egen envåldshärskare gör rätt i.

Smälta min mat, dricka mitt vatten, klappa min katt, titta på folk som hånglar med cement och känna mig konfunderad.

/Ellen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar