onsdag 19 oktober 2016

19 oktober - Utvärdera-ditt-liv-dagen

Källor;
Time and date
Days of the year
Holiday insight















Det blir en knaper dag idag, då jag inte har så mycket att utvärdera, inte mycket till liv och vaknade och tänkte över mina livsval.

Jag vet dock att min 13 åriga katts existens ligger pyrt till, då jag tvättade igår, idag vaknar, går och duschar och kommer tillbaka till en nykissad säng, känns som att hon gör det välplanerat och med ren och skär illvilja.

Jag får åka ut till affär och köpa nytt täcke, tror det är bortom räddning och kanske nya lakan också. Min utvärdering av livet än så länge är att det suger och starten på dagen var under all jävla kritik.

Uppdatering;

Min utvärdering av livet är kanske inte den muntraste just nu, var på väg åt rätt håll men sen kom livet och puttade ner mig från banan igen i all dess hövlighet.

Men det som det mesta andra borde väl gå över.

Har dock överlevt Ikea och ligger nu under mitt täcke och tittar genom arga smala ögon på katten som ligger brevid mig och spelar oberörd.

/Ellen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar