måndag 19 september 2016

19 september - Talk lite a pirate day

Källor;
Wikipedia
Talk like a pirate day.com
Days of the year









Skapades av två kamrater och datumet valdes då det var den enas ex-frus födelsedag, så han skulle kunna komma ihåg det.

Kan ha muttrat lite sjöslang på jobbet, men är kanske inte alltid läge. Kör en lightvariant, ändrade mitt Facebookspråk till pirat och sitter nu och lyssnar på förbannat mycket piratmusik.

Är ju något av en pirat också, då min tandläkare sprutade vatten i mitt onda öga då jag visade fram-tessarna, kan köra en kasta dig tillbaka måndag med denna läckerbiten efter min ögonoperation;
















Kanske titta på lite piratfilmer och muttra piratigt samtidigt som jag äter allt i min närhet.

/Ellen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar