onsdag 7 september 2016

7 september - Salamins dag

Källor;
Temadagar
Days of the year
Salami day










Så är det det där med kött igen, men jag är lat idag, trött just nu och ska ägna mig åt förbenat tråkiga hushållssysslor när jag kommer hem från jobbet.

Ska investera i köpte-vegan-salami, antagligen från den nya veganbutiken Happy Vegan, annars så brukar de ha det på min matbutik.

Läser på lite om salami och är inte jätteintresserad av det köttsliga, hittar däremot Salamitaktik ett sätt att söndra och härska sina motståndare genom att liera sig med bestämda grupper.

Men nu jobbet!

Uppdatering;

Jobbat jobbet, mårrar över att jag måste tvätta och inget vin har jag heller, sen har jag ont i magen och är trött.














Dagens frukost, lunch och middag, åt dubbelt så mycket, fick ännu ondare i magen. Mårrar lite till och måste gå och byta på tvättbarnet.

/Ellen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar