torsdag 24 november 2016

24 november - Celebrate Your Unique Talent Day

Källor;
Days of the year
Time and date
Punchbowl











Så "fira-din-unika-talang-dagen", vilket får mig inte helt osökt att fundera över vad min unika talang är. Tydligen har alla unika talanger och är unika blommor i motljus eller som jag, en unik jävla snöflinga som alla andra.

Jag kan rulla tungan till en tub, jag kan vinkla den åt två håll.




Jag kan gå från Star trek till inte Star trek.



Sedan är jag en jävel på krypton och brukar skrytsamt mest bara fylla i kodorden. Underhöll mig med ungdomskärlekens mammas Allers under somrarna, då hon inte gillade krypton.





















...och under en långdragen sjukdom lärde jag mig att slå knut på en körsbärstjälk, det såg inte avsevärt sexigt ut och nu läser jag att en ska ploppa i körsbäret också...det verkar ju mycket lättare.

Det går helt enkelt bättre för mig än...vissa...


















/Ellen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar