tisdag 29 mars 2016

29 mars - Smoke and mirrors day

Källor;
Time and date
Days of the year
Cute calendar









Rök och speglar, magiska trix eller bedrägeri, allt ligger i tolkningen. Har inte planerat någon avancerad kupp a'la Oceans eleven, utan tänkte fira i godan ro här hemma.

Dels genom att titta på The Prestige, en bra film om magiker, sen tänkte jag försöka skaka liv i min magiska repertoar, vilket sedan mellanstadiet har legat ganska stadigt.

Övar som tusan här hemma med femmor, och med min Fantastiska smidighet och pokerface borde ju detta gå som smort.

















Försöker mig även på denna;


















Fram med kortleken föaen!

Uppdatering;

Det verkar som att jag har noll procent fallenhet för magi och alldeles för lite tålamod för att kunna arbeta upp det. Är fummelfingrad, klumpig och väldigt genomskinlig, magins motsvarighet till en wet-shirt competition. Tittade dock på the Prestige och för er som inte har sett den, gör det!

Nu tittar jag på några som faktiskt kan trolla och inte bara med knäna som vissa andra;


















/Ellen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar