måndag 7 mars 2016

7 mars - Punschrullens dag

Källor;
Kultursmakarna
Facebook
Nerikes allehanda








Brukar säga Dammsugare, men kändes lite som att jag när jag firar dagar skulle hylla den brummande draken som skrämmer livet ur min katt och genererar hämndaktioner varje gång jag försöker.

Dammsugare, punschrullearraksrullefilmrulletobruktrådrullebagarskrap150-ohmare, eller säkring. Kärt barn har många namn!

Jag har firat genom att redigera Wikipedia sidan och lägga till att "Dammsugarens dag eller punschrullens dag firas den 7 mars." Sedan tänkte jag även äta en Dammsugare, för det är så jag jobbar!

Uppdatering;        

På tal om att jobba, så har jag jobbat jobbet och nu äter jag punschen!


















Två nere, bara fyra kvar!

Uppdatering;

Och....där var alla nere.

/Ellen


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar