måndag 1 augusti 2016

1 augusti - Alla flickvänners dag

Källor;
Temadagar
Days of the year
Punchbowl











Är lite oklart hur jag ska fira denna dag av dagar, som absolut inte gör mig det minsta bitter. En gång var jag flickvän, sen gick det över, eller det har visserligen varit mer än en gång, men ändå. Tänker att jag kanske firar genom att skaffa mig en egen flickvän, kanske får fria till någon på Tinder eller bara lägga ut en regelrätt kontaktannons.

"Quinna 31, ganska lång, gillar bäss, hatar barn. Är relativt trevlig, tycker genuint mycket om att promenera. Söker dig som är awesome, på alla möjliga sätt."

Fast läser på lite och man kan även fira dagen genom att uppmärksamma sina kvinnliga vänner, kanske dräller iväg lite sms och uppvaktar med uppvakt, nu ska jag dricka kaffe och fira den främsta kvinnan i mitt liv, katten, myten, legenden - Belse.

/Ellen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar