tisdag 16 augusti 2016

16 augusti - Berätta ett skämt-dagen

Källor;
Temadagar
Days of the year
Time and date










Jag är mer av en anekdotskämtare och brukar sällan köra de regelrätta punchline-skämten, men det kanske det kan bli ändring på idag. Får ta morgonen och passa på att plugga lite, se vilka roligheter jag kan plåga min omgivning med idag.

Passar på att läsa lite "Alla barnen historier", kollar upp lite namn jag kommer stöta på under dagen.

Ellen rimmar ju på förbannat mycket, men skämten brukar mest handla om att jag blir på smällen på fällen framför hällen med Prällen när jag tagit en tur till fjällen eller motsvarande.

Magen är fortfarande knipig och det är förbannat irriterande, men inte ens på snudden av var irriterad jag blir på alla dåliga skämt jag plöjt igenom, jag får se hur jag löser detta, börjar med mitt favoritskämt.

En man går in i en bar, han säger aj.

Uppdatering;

Det har varit en dag fylld med dåliga skämt, det har dragits, skapats och berättats. Min personliga favorit blev ju då;

Alla barnen drack öl utom Ditte, som bara ville ha ein Weissbier bitte.

Blev tipsad om; "har du hört den förut."

















...och den självklara parodin av ovan; 



















/Ellen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar