tisdag 30 augusti 2016

30 augusti - Grillade marshmallowsdagen

Källor;
Days of the year
Punchbowl
Cooks info









Ambitionsnivån är sådär, humöret detsamma. Mina nya fina skor gick sönder när jag tagit typ tre steg utanför dörren, skulle köpa nya hörlurar/headset, blev hetsad av inkompetent försäljare som när jag ifrågasatte varför det inte stod headset på paketet eller motsvarande sa att det visst var headset. Lång historia kort, det var vanliga hörlurar, jag öppnade förpackningen i affären och fick pengarna tillbaka och ska fakking aldrig återvända igen, jävla folk.

Men SemesterEllen tänkte ändå vinna denna dag av dagar, köpte snordyra Marshmallows på English shop, tänkte grilla dem över ett ljus, äta dem och skratta åt faran.


Uppdatering;

























Borde köpt större, blir jävligt möe grilla för lite gnask, men det kanske också är ett projekt att underhålla sig med under resten av dagen.

Uppdatering;

Ligger onepiecebeklädd, sörplar rhövin och grillar marshmallows, det brinner lite väl mycket men jag känner att stämningen är på topp...bara jag inte tappar dem och elden typ i sängen eller på mig.

Brännsår är ju något jag har lite för mycket av och inte önskar mig mer av. Nu meeer marshmallows!

/Ellen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar