torsdag 25 augusti 2016

25 augusti - Secondhand dagen

Källor;
Giftypedia
When is calendar
What national day is it







Har fortfarande kvar kläder som jag köpte på UFF när det låg i Grand Bazar på det ljuva nittotalet. Jag gillar att secondhandshoppa, mer när jag nåt vuxen ålder än jag gjorde i högstadiet, mer när det blev inne och populärt än när jag försökte hitta kläder för billig penning.

Secondhandaffärer har gått och blivit dyra, vilket känns förbenat olägligt, vissa stödjer förbannat kassa organisationer som tex. stödjer dödsstraff för homosexuella. För mig gäller det att vara genomtänkt och handla genom mitt handlande.

Tänkte att jag drar till Emmaus ( som jag för övrigt var modell för, när jag var modell yngre och mindre) och ser vad som finns att sätta tänderna i, på återseende.

Uppdatering;

Fullt ös medvetslös, det är även varmt.





















Provade även lite mer seriösa kläder men mina boobs verkade vilja rymma och det kändes inte så fotovänligt.

Sen blev det för varmt och jag för matt, nu hem till svarta faran, middagen och projekt städ.

/Ellen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar