fredag 16 december 2016

16 december - Ugly Christmas sweater day

Källor;
National ugly Christmas sweater day.org
Days of the year
Time and date







Firas den tredje fredagen i december varje år och jag tänkte fira genom att gå på en shoppingrunda efter jobbet. Jag och min bundsförvant ska gå loss på andrahandsmarknaden runt Järntorget, frossa i skönhet och vinna dagen.

Idag blir en bra dag.

Uppdatering;

Har kännt mig som Askungen;

























Tills jag tillslut bestämde mig för den rätta;





















Den har bjällror... såattehhh!


Uppdatering;

Jag hat varit på Beerbiblioteks tapbar och hängt med bryggare, jag har nyttjat god öl och pratat med vänner som ruskat mina klockor och gillat grejen, jag har bjällrat mig igenom kvällen, känt mig glammig men lite ensam. Jag tänkte ta mig ut från min box och ta mig till de andra jultröjornas vals, jag gick dit och var ensam men glad. Kände mig stark, kände mig glad och de kareokade Journey, vad kunde gå fel?

Sen krävs det kanske inte så mycket för att obalansera den klumpiga, hursomhaver blev jag väldigt ledsen och steker nu min korv och hatar mänskligheten.

/Ellen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar