måndag 19 december 2016

19 december - Hard candy day

Källor;
National day calendar
Punchbowl
Foodimentary







Kör på engelska för att jag gått och blivit lat och mina översatta titlar kan bli lite väl ansträngda. Så hard candy eller hårt godis är då godis som på ett eller annat sätt är hårt till skillnad från mjukt godis antar jag.

Jag försöker vara någorlunda duktig och kanske inte smälla i mig paket efter paket med socker, det är svårt men jag tänkte att jag och min kropp skulle ta oss igenom detta. Känner mig listig då jag länge har velat se om filmen "Hard candy" då jag minns den som extremt bra, tänkte att jag börjar med det och sen får vi se hur firande fortskrider.

Uppdatering;

Den var extremt bra! Försöker nu laga någon form av föda och drömmer mig bort till det hårda godisets värld, det är en hård värld men någon måste leva i den.

/Ellen


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar